Breaking News

उत्तर प्रेदश:- योगी जी की विकास की राहें अपनी बदहाली पर आंसू बहा रही है !
उत्तर प्रेदश:- रंगरलियां मना रहे दो जोड़ो की हुई जमकर पिटाई
देश:- प्रधानमंत्री ने कहा कि सामान्य वर्ग के गरीबों के लिए 10 प्रतिशत आरक्षण विधेयक एक ऐतिहासिक कदम है जो गरीबों के लिए सरकार की प्रतिबद्धता को दर्शाता है
देश:- स्वच्छ भारत मिशन खुले में शौच से मुक्त भारत के लक्ष्य प्राप्ति की ओर
देश:- मेघालय में पहली ‘स्वदेश दर्शन’ परियोजना का उद्घाटन
देश:- रेल संरक्षा में भारत-जापान सहयोग के लिए रेलमंत्रालय ने चर्चा रिकॉर्ड पर हस्‍ताक्षर किये |
उत्तर प्रेदशराज्य

پریس بھون کے لئے انڈین جرنلسٹس ایسوسی ایشن اتوا یونٹ کے عہدیداروں کے ذریعہ ایس ڈی ایم کو میمورنڈم جمع کرایا گیا

By September 22, 2020 No Comments

پریس بھون کے لئے انڈین جرنلسٹس ایسوسی ایشن اتوا یونٹ کے عہدیداروں کے ذریعہ ایس ڈی ایم کو میمورنڈم جمع کرایا گیا

یہ جلسہ اتوار میں انڈین جرنلسٹس ایسوسی ایشن تحصیل کے صدر ڈاکٹر جنگ بہادر چوہدری کی سربراہی میں ریاستی ترجمان ہاشم رضوی کی موجودگی میں منعقد کیا گیا تھا۔

اتوا، سدھارتھ نگر۔

انڈین جرنلسٹس جرلسٹس ایسوسی ایشن کے عہدیداروں نے تحصیل ہیڈ کوارٹرز میں صحافیوں کے لئے پریس بلڈنگ کے لئے اراضی الاٹمنٹ سے متعلق ایس ڈی ایم اتوا اتکرش سریواستو کو ایک یادداشت پیش کی۔
اتوا شہر کے صحافیوں کا ایک اجلاس انڈین جرنلسٹس ایسوسی ایشن کے صدر ڈاکٹر جنگ بہادر چودھری کی زیرصدارت ہوا ، اس دوران بستی کے سینئر صحافی نے ایک منٹ کی خاموشی اختیار کی۔ انیل سریواستو کو خراج تحسین پیش کیا گیا۔ اس کے بعد ، نکات پر غور کرنے کے بعد ، سب ڈویژنل آفیسر کو پریس عمارت کی تعمیر کے لئے اراضی الاٹمنٹ کے لئے ایک میمورنڈم پیش کیا گیا۔
اپنے خطاب میں ریاستی ترجمان ہاشم رضوی نے کہا کہ حکومت کی جانب سے اب تک صحافیوں کے بیٹھنے کا کوئی بندوبست نہیں کیا گیا ، صحافیوں کے لئے اجلاس منعقد کرنے کی کوئی عمارت نہیں ہے جس کی وجہ سے عہدیداروں کو کافی پریشانی کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔ عمارت کی تعمیر سے ، جلسوں اور سیمینارز اور کانفرنسوں وغیرہ کے انعقاد میں آسانی ہوگی۔ انہوں نے ایس ڈی ایم پر زور دیا کہ جلد سے جلد اٹوا شہر میں کہیں بھی پریس عمارتوں کے لئے اراضی کی فراہمی کے انتظامات کیے جائیں۔
اس عرصے کے دوران ، ریاستی صحافی ہاشم رضوی ، تحصیل صدر ڈاکٹر جنگ بہادر چودھری ، تحصیل سرپرستی ڈاکٹر نثار احمد ، نندلال سونی ، پرمود بھٹ ، ریاض احمد ، نیامت اللہ ، گووند لال موریہ ، نسیم احمد ، آر کے شرما وغیرہ موجود تھے۔ .

Leave a Reply