Breaking News

उत्तर प्रेदश:- योगी जी की विकास की राहें अपनी बदहाली पर आंसू बहा रही है !
उत्तर प्रेदश:- रंगरलियां मना रहे दो जोड़ो की हुई जमकर पिटाई
देश:- प्रधानमंत्री ने कहा कि सामान्य वर्ग के गरीबों के लिए 10 प्रतिशत आरक्षण विधेयक एक ऐतिहासिक कदम है जो गरीबों के लिए सरकार की प्रतिबद्धता को दर्शाता है
देश:- स्वच्छ भारत मिशन खुले में शौच से मुक्त भारत के लक्ष्य प्राप्ति की ओर
देश:- मेघालय में पहली ‘स्वदेश दर्शन’ परियोजना का उद्घाटन
देश:- रेल संरक्षा में भारत-जापान सहयोग के लिए रेलमंत्रालय ने चर्चा रिकॉर्ड पर हस्‍ताक्षर किये |
बिहारराज्य

ریاستی ترجمان اور ہندوستانی صحافی ایسوسی ایشن کے ضلعی صدر سمیت متعدد عہدیدار موجود تھے۔

By September 8, 2020 No Comments

انڈین جرنلسٹ ایسوسی ایشن کی جانب سے پریس بلڈنگ کے لئے ایس ڈی ایم کو یادداشت جمع کروائی گئی۔

ریاستی ترجمان اور ہندوستانی صحافی ایسوسی ایشن کے ضلعی صدر سمیت متعدد عہدیدار موجود تھے۔

ڈمری گنج ، سدھارتھ نگر ، اتر پردیش۔

انڈین جرنلسٹ ایسوسی ایشن کے عہدیداروں نے ضلع کے ڈوماری گنج تحصیل ہیڈ کوارٹر میں صحافیوں کے لئے پریس بلڈنگ کے لئے اراضی کی الاٹمنٹ سے متعلق ایس ڈی ایم کو میمورنڈم پیش کیا۔ جس پر ایس ڈی ایم نے جلد ہی اراضی کا انتخاب کیا اور تنظیم کو محکمہ انفارمیشن کے توسط سے اراضی مختص کرنے کا عمل مکمل کرنے کی یقین دہانی کرائی۔
ریاستی ترجمان ہاشم رضوی اور انڈین جرنلسٹس ایسوسی ایشن پورونچل کے ضلعی صدر کرشنا پرتاپ سنگھ کی سربراہی میں پریس عمارت کی تعمیر کے لئے اراضی کی الاٹمنٹ کے لئے ایک میمورنڈم پیش کیا گیا۔
اپنے خطاب میں ریاستی ترجمان ہاشم رضوی نے کہا کہ حکومت کی جانب سے اب تک صحافیوں کے بیٹھنے کا کوئی بندوبست نہیں کیا گیا ، صحافیوں کے لئے جلسوں ، سیمیناروں اور کانفرنسوں کے انعقاد کی کوئی عمارت موجود نہیں ہے ، جس کی وجہ سے عہدیداروں کو بہت ساری پریشانیوں کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ ایسا ہوتا تھا. عمارت کی تعمیر سے ، جلسوں ، سیمینارز اور کانفرنسوں وغیرہ کے انعقاد میں بہت آسانی ہوگی۔ انہوں نے ایس ڈی ایم پر زور دیا کہ جلد سے جلد نگر پنچایت کے علاقے میں پریس عمارتوں کے لئے اراضی کی فراہمی کے انتظامات کریں۔
اس دوران ، میڈیا سنٹر کے انجمن کے انچارج وجے یادو ، تحصیل سرپرست ، ڈاکٹر۔ وکرنت سریواستو ، مہیندی رضوی ، تحصیل صدر راجیش کمار یادو ، تحصیل جنرل سکریٹر شٹم دبے ، ضلعی نائب صدر بھوپندر سنگھ وغیرہ موجود رہیں۔

Leave a Reply